Dok se Beogradski metro, obećano rešenje SNS-a i SPS-a za probleme javnog saobraćaja u Beogradu, čak ni ne nazire, građani i građanke plaćaju neopravdano postojanje ove firme i sumnjive nabavke koje oni sprovode.
U poslednjih godinu dana, firma Beogradski metro i voz, potrošila je skoro 2,5 miliona evra na sumnjive javne nabavke, a pored toga godišnje se za plate zaposlenih u ovoj firmi troši više od 700.000 evra. Do sada jedino vidljivo što je uradilo ovo preduzeće, jeste deljenje karata za metro, iako čak ni prva stanica neće biti izgrađena u narednih pet godina, jer se poslednjim rebalansom u gradskoj Skupštini novac za ovaj projekat drastično smanjio.
“Sumnjive javne nabavke i astronomske plate preduzeća Beogradski metro i voz, pokazuju da SNS i SPS traže mesto za udomljavanje svojih kadrova, a ne za rešavanje problema građana. Zato su ostavka ove gradske vlasti i izbori prvi korak da dobijemo konkretna rešenja i poboljšamo javni gradski prevoz, ulažemo u BG voz, u više žutih traka i prvenstvo javnog saobraćaja koje Zeleno-levi front/Ne davimo Beograd godinama predlaže”, izjavio je šef odborničke grupe Dobrica Veselinović.
Subvencije za gradski prevoz su jedan od najvećih izdataka gradskog budžeta, što je posledica lošeg upravljanja GSP-om, ali i drugim saobraćajnim preduzećima, koja služe samo za isisavanje novca građana, a ne dovode do bolje usluge.
“Nama je potrebno da potpuno redefinišemo javni gradski saobraćaj. Da donosimo mere koje idu ka tome da se građani od kuće do posla kreću za 30 minuta, da poboljšamo saobraćajnu infrastrukturu i napravimo bezbedne biciklističke staze kao i da podstićemo održivije vidove prevoza. Za novac koji je utrošen na fantomske poslove Beogradskog metroa i voza smo sve te mere mogli da uradimo” kaže gradski odbornik Dušan Pavlović.
Javna preduzeća pod ovom gradskom upravom služe samo za udomljavanje partijskih kadrova sa astornomskim platama a bez realnog poboljšanja kvaliteta života građana. Zato zahtevamo ostavku ove gradske vlasti i izbore na kojima ćemo ponuditi konkretnu viziju Zeleno-levog fronta, koja uključuje standarde koje građanima Beograda moraju da budu obezbeđeni da bi živeli u dobrom gradu.
Pročitaj i ovo:
Lazović: EU i OEBS menjaju odnos prema vlastima u Srbiji, pritisak javnosti neophodan kako bi novi REM zaista bio nezavistan
Kopredsednik Zeleno-levog fronta i član odbora za kulturu i informisanje Radomir Lazović rekao je za N1 kako je siguran da je na vlast izvršen pritisak od strane OEBS-a ili predstavnika Evropske unije, te da se oni sada "bore da ostvare kontrolu nad REM-om".
Đorđević: Zakon o izvršenju i obezbeđenju neće rešiti problem beskućništva
U raspravi o izmenama Zakona o izvršenju i obezbeđenju, Biljana Đorđević je predstavila brojne mane predloženog rešenja i ukazala na mogućnosti da se zakon popravi. Po njenim rečima, dopune zakona ne štite pravo na dom i predstavljaju „jeftin politički marketing“.
Širenje Beograda na vodi: “Novim planom Beograd postaje grad bez vazduha”
Beogradski sajam, Terazijska terasa i deo prostora na levoj obali Save na Novom Beogradu postaju deo "Beograda na vodi", čija se površina time praktično duplira. Milica Baltić u izjavi za N1 kaže da će nastavak gradnje doneti i tone i tone betona i stakla, kojima bi glavni grad Srbije postao praktično nenastanjiv.