Zbog katastrofalnog stanja u javnom prevozu Zeleno – levi front zahteva smenu Gradskog veća i unapređenje standarda bezbednosti i održavanja vozila GSP-a. Posledice nemarnog odnosa prema javnom prevozu su da nam autobusi gore, otpadaju im točkovi, izazivaju sudare, prepolovljavaju se u vožnji, ljudi se povređuju i čak stradaju, a materijalna šteta se meri i milionima.

“Bezbednost vozila gradskog prevoza je nikad manja, a jedino oko čega se gradska vlast brine je kako još više da napuni partijske džepove kroz sumnjive tendere i nameštenu privatizaciju javnog prevoza. Zato zahtevamo razrešenje članova Gradskog veća, zahtevamo da odgovorni podnesu političku i moralnu odgovornost zbog nemarnog i nestručnog upravljanja, ali i još važnije zbog svakodnevnog ugrožavanja bezbednosti građana.” – izjavila je šefica odborničke grupe ZLF/PSG-a Natalija Stojmenović.

Sekretarijati koji bi trebalo da se brine o održavanju, ispravnosti i bezbednosti vozila se umesto toga bave samo privatizacijom javnog prevoza. Sistem funkcioniše za sumnjive tendere i štetne ugovore dok se kvalitet i bezbednost javnog saobraćaja svakog dana smanjuje.

“Pored odgovornosti nadležnih, zahtevamo češće tehničke preglede, terenske obilaske pogona, redovne javne izveštaje o stanju voznog parka privatnika i GSP-a kao i redovan inspekcijski nadzor vozila.” – izjavio je odbornik Dušan Pavlović i poručio da grad Beograd kao pružalac usluge građanima, može i mora da zahteva poštovanje i postavljanje većih standarda u javnom gradskom prevozu, a ne da Aleksandar Šapić prebacuje svu odgovornost na MUP i saobraćajnu policiju.

Pročitaj i ovo:

Solarević: Vlast pretvara građane u neme posmatrače

„Veliki broj primedbi koje su podnete na Prostorni plan za širenje Beograda na vodi, ne može da bude alibi da se javna rasprava održava online, to je samo privid da je ispoštovana procedura“, kaže odbornica ZLF-a povodom elektronske javne sednice u sredu, na kojoj će Beograđani pokušati da zaustave rušenje Sajma i betoniranje Terazijske terase.