“Klinički centar Srbije jedna je od najvažnijih zdravstvenih institucija u državi i zato bi ona morala da bude pokrivena metro stanicom, a takođe, trasa metroa koja ide do nje, morala bi biti usklađena sa međugradskim prevozom kako bi što više ljudi moglo da se preveze do nje bez upotrebe automobila. Ovo je jedini način da se smanje gužve u okviru bolničkog centra a i da se sačuvaju dragocene zelene površine.” – poručio je Zoran Bukvić, koordinator za saobraćaj pokreta Ne davimo Beograd i još jednom podsetio da prema trenutnom planu metroa, koji gura naprednjačka vlast, ni Klinički centar Srbije, ni glavna železnička stanica, ni autobuska stanica, nisu na trasi metroa.
Pročitaj i ovo:
Robert Kozma, lični stav: Na dan prosvetnih radnika nema razloga za slavlje
Danas je Dan prosvetnih radnika u Srbiji, ali nastavnice i nastavnici nemaju razloga za slavlje. I tako će biti sve dok koruptivno-kriminalni režim odbija da ih uvaži, sasluša i ispuni zahteve prosvetnih sindikata, a ujedno i da prestane sa praksom zaluđivanja prosvetnih radnika i građana Srbije da u budžetu nema para za povećanje plata i poboljšanje uslova nastavničke profesije.
Zahtevamo zatvaranje Prokopa jer radovi nisu u skladu sa građevinskom dozvolom!
Zeleno-levi front je pozvao da se stanična zgrada glavne železničke stanice u Beogradu, koja nema upotrebnu dozvolu, zatvori za građane dok se ne otklone nedostaci i proveri kvalitet izvedenih radova.
Dvanaest pitanja za premijera: Otvoreno pismo Milošu Vučeviću
Autor je naš Radoje Stefanović, advokat i odbornik u Skupštini opštine Vračar.