Iako je pre dva dana v.d. direktor JP “Pošta Srbije” tvrdio da će se rad Pošte normalizovati do petka i da će preduzeće ispuniti sve zahteve radnika u obustavi rada, to se nije desilo.

Na zahtev za povećanje plata od 30%, direktor je odgovorio povećanjem obima posla i “prilikom” da traženo povećanje zarade preko firme Post pro, sa kojom bi sklopili posebne honorarne ugovore. Primer su poštari, kojima se nudi da zarade 10 dinara po jednoj dostavljenoj pošiljci i dostavljači, koji po jednoj preuzetoj post-ekspres pošiljci mogu ostvariti 10 dinara. Radeći za Post pro, firmu koja zavisi od Pošte Srbije, potrebno je da poštar dostavi 1650 pošiljki kako bi se ostvario njegov sadašnji zahtev o visini zarade. Time na sebe, pored svog redovnog posla, preuzima i posao tehničkih šalterskih službenika, zaduženih za ekspediciju pošiljki i to je jedina mogućnost da povećanjem norme dođe do traženog povećanja plate, što nikako nije ni bio jedan od zahteva zaposlenih.

Najavljujući postignut dogovor sa zaposlenima u obustavi rada, v.d. direktor JP “Pošta Srbije” Đorđević, apelovao je i na društvenu odgovornost. Paralelno sa lošim položajem radnika, niskim zaradama i mobingom na radu, rukovodstvo Pošte niže primere neracionalnog trošenja resursa Pošte i građana Srbije: od javnih nabavki za mobilne telefone (102 miliona dinara), preko paketomata (329 miliona dinara) i njihovog održavanja (121 milion dinara), do elektrovozila (600 miliona dinara).

Zeleno-levi front osuđuje odgovor nadležnih na štrajk radnika i u potpunosti podržava njihove zahteve za povećanjem zarada, naglašavajući da u trenutku kada je inflacija na prehrambene proizvode dostigla čak 42%, od plate koja iznosi 55.000 dinara nije moguće obezbediti elementarne životne potrebe.