„Ne znam da li da to što su nam ukrali slogan iz 2023. shvatim kao kompliment. Šta vi mislite?“, objavio je na Fejsbuku kopredsednik ZLF Radomir Lazović.

On je za agenciju Beta objasnio da je da je taj slogan ZLF koristio 2023. u kampanji širenja lokalne organizacije „Ne davimo Beograd“, kada je prelazila u ZLF.

„Hteli smo da istaknemo da nećemo prepustiti Srbiju Srpskoj naprednoj stranci (SNS) i njenim kriminalnim klanovima koji su od Srbije napravili zatrovanu zemlju , zemlju nejednakosti i lošeg života građana“, kazao je Lazović.
Rekao je i da je ZLF sloganom „Ne damo Srbiju“ hteo da poruči da želi da vrati državu u ruke građana, da institucije rade, da se zakoni poštuju, a ne da to bude Vučićeva „privatna država“ koja, kako je kazao, služi za izvlačenje javnih sredstava u privatne džepove.

Po rečima Lazovića, preuzeti su čak i delovi logotipa.

„Dodatno, mi smo i vlasnici veb sajta nedamosrbiju.rs i ukoliko je Vučić odlučio da njegov pokret dobijete taj naziv, ovaj sajt ćemo koristi da objavljujemo sva kršenja zakona i sva zlodela SNS-a“, kazao je Lazović.

ZLF je naslovnu stranicu tog sajta preuredio da „odgovara aktuelnom trenutku“ tako da tu se sada smenjuju natpisi „JBŠSNS“ ćirilicom i „FCKSNS“.

Pročitaj i ovo:

Ograničenje marži neće dovesti do trajnog smanjenja troškova života

Zeleno-levi front ističe da mere ograničenja trgovačkih marži koje je danas predstavila vlast neće dovesti do trajnog smanjenja cena hrane i olakšanja troškova koje domaćinstva u Srbiji izdvajaju za hranu. Iskustva Rumunije, Mađarske i Severne Makedonije, na koja se vlast poziva, pokazala su da se smanjenje cena hrane dešava u prvom i eventualno drugom mesecu važenja mere. U mesecima nakon toga dolazi do postepenog vraćanja cena na prvobitni nivo.