Dobrica Veselinović iz pokreta Ne davimo Beograd gostujući u Novom danu se osvrnuo i na prevoz opasnih materija Vračarskim tunelom. “Uzima se kredit da se sruši funkcionalni Stari most, a za to vreme jedan od glavnih prioriteta, taj drumsko železnički most u Vinči koji bi rešio problem prevoza opasnih materija, koje moraju da idu negde, se ne spominje. Ne znam šta mi je strašnije u izjavi gradonačelnika da ne zna da tu idu opasne materije, da ne zna ili da laže da ne zna”.

Prema njegovim rečima, možemo da vidimo na sve strane „jedan javašluk i države i lokalnih samouprava“.

„Zanemarivanje ozbiljnih problema koji mogu da dovedu do nesrećnih situacija. Javašluk vlasti i nebriga o ljudskim životima. Gledaju šta se njima isplati ili ne isplati politički, a mislim da im se ništa što pokazuje njihov nemar i javašluk ne isplati“, kaže on.

Ističe da „nije samo pitanje odgovornosti, nego pravovremenog informisanja građana i njihova zaštita“.

„Ono što je jasno je da postoji problem sa ljudskim resursima i kapacitetima koji su ostali da se bave, ne samo ovim stvarima, nego i drugim, što je posledica decenija zanemarivanja javne službe, partijskog zapošljavanja i jednog straha da se ništa ne sme uraditi dok se ne kaže iz partije“, kaže on.

Govoreći o curenju amonijaka u Pirotu, kaže da danima nismo mogli da saznali šta se dešava.

„Vesić izađe, kaže ‘biće normalizovan saobraćaj’, pa dobro, kad, kako, šta je urađeno da se ovo ne ponovi?“.
Osvrnuo se i na prevoz opasnih materija Vračarskim tunelom.

„Uzima se kredit da se sruši funkcionalni Stari most, a za to vreme jedan od glavnih prioriteta, taj drumsko železnički most u Vinči koji bi rešio problem prevoza opasnih materija, koje moraju da idu negde, se ne spominje. Ne znam šta mi je strašnije u izjavi gradonačelnika da ne zna da tu idu opasne materije, da ne zna ili da laže da ne zna“.

O najavi besplatnih vrtića i udžbenika, kaže da je „ta odluka nešto što govore da treba da se desi već nekoliko godina“.

S druge strane, sa podelom vaučera za kupovinu sportske opreme se ne slaže.

„Za taj iznos je nekih 20.000 individualnih ložišta moglo da se zameni, nekoliko kompozicija BG voza…“, kaže Veselinović.

Pogledajte celo gostovanje:

Pročitaj i ovo: