Novi Beograd, koji je kada je reč o saobraćajnoj infrastrukturi najbolje planiran i izveden deo Beograda, je kao posledica lošeg upravljanja, pogrešnih prioriteta i loših projekata, postao sastavni deo kolapsa u Beogradu.

Katastrofalne saobraćajne gužve sa kojima se naše sugrađanke i sugrađani svakodnevno bore su posledice politike više prostora za automobile, a manje za pešake. Autoputem, koji je sada postao gradska ulica tokom radnih dana, u špicu, prođe oko 10 hiljada ljudi. Od toga više od 5 hiljada u privatnim automobilima, a oko 4 hiljade u javnom prevozu.

„Umesto širenja ulica i bulevara za privatne automobile i uništavanje zelenila, širićemo mrežu žutih traka i optimizovati linije javnog prevoza. Zajedno ćemo izgraditi Beograd koji poštuje potrebe ljudi, promoviše efikasnost i održivost“, kaže Dobrica Veselinović, nosilac liste Srbija protiv nasilja u Beogradu.

Plan Zeleno-levog fronta i koalicije Srbija protiv nasilja je da pretvaranjem zaustavne trake u žutu traku i davanjem prioriteta javnom prevozu, smanjimo gužve i ubrzamo protok saobraćaja i ljudi za oko 10%, a sve to dobrim planiranjem, bez gotovo ikakvih finansijskih troškova.

Pridružite nam se u borbi da 17. decembra smenimo korumpiranu vlast. Moguće je!

Pročitaj i ovo:

Protest povodom najave rušenja Hotela Jugoslavija

Povodom najave rušenja hotela Jugoslavija i izgradnje stambeno-poslovnog kompleksa, koji je u suprotnosti sa potrebama građana i očuvanjem kulturno-istorijskog nasleđa ovog dela Beograda, Zeleno-levi front organizovaće protest u subotu, 27. aprila 2024. godine, sa početkom u 12h, ispred hotela Jugoslavija.

Robert Kozma za Vreme: Biram borbu!

Kriminalni režim odavno nema legitimitet. Jasno je da u Srbiji nema demokratije. Izlaskom na izbore ne daje mu se legitimitet, kao što se ni prihvatanjem mandata u Narodnoj skupštini ne priznaje da su izborni uslovi bili pošteni ili da nije bilo krađe.