Novi Beograd, koji je kada je reč o saobraćajnoj infrastrukturi najbolje planiran i izveden deo Beograda, je kao posledica lošeg upravljanja, pogrešnih prioriteta i loših projekata, postao sastavni deo kolapsa u Beogradu.
Katastrofalne saobraćajne gužve sa kojima se naše sugrađanke i sugrađani svakodnevno bore su posledice politike više prostora za automobile, a manje za pešake. Autoputem, koji je sada postao gradska ulica tokom radnih dana, u špicu, prođe oko 10 hiljada ljudi. Od toga više od 5 hiljada u privatnim automobilima, a oko 4 hiljade u javnom prevozu.
„Umesto širenja ulica i bulevara za privatne automobile i uništavanje zelenila, širićemo mrežu žutih traka i optimizovati linije javnog prevoza. Zajedno ćemo izgraditi Beograd koji poštuje potrebe ljudi, promoviše efikasnost i održivost“, kaže Dobrica Veselinović, nosilac liste Srbija protiv nasilja u Beogradu.
Plan Zeleno-levog fronta i koalicije Srbija protiv nasilja je da pretvaranjem zaustavne trake u žutu traku i davanjem prioriteta javnom prevozu, smanjimo gužve i ubrzamo protok saobraćaja i ljudi za oko 10%, a sve to dobrim planiranjem, bez gotovo ikakvih finansijskih troškova.
Pridružite nam se u borbi da 17. decembra smenimo korumpiranu vlast. Moguće je!
Pročitaj i ovo:
Lazović: Potrebno je pokrenuti zajednički dijalog i uskladiti delovanje svih aktera protesta
Radomir Lazović iz Zeleno levog fronta kaže da Vučiću jeste jako opala podrška, ali on i dalje drži sve poluge sistema, zato je velika zamka misliti da su stvari več gotove.
Zdravko Janković o Savskom nasipu: Šapić ne odustaje da pošto-poto obezbedi struju splavovima
Radovi na sprovođenju struje i vode navodno nelegalnim splavovima na Savskom keju već neko vreme izazivaju sukobe između građana i aktivista, koji ih blokiraju, i gradskih vlasti, koje, čini se, po svaku cenu žele da ih sprovedu.
Lični stav Tamare Maksić: Tiho razarenje privrednih dobara – Da li je za naprednjake Fruška gora privredni resurs
Pročitajte autorski tekst naše pokrajinske poslanice Tamare Maksić.