U poslednjem poduhvatu favorizovanja automobilskog saobraćaja, na uštb svih drugih rešenja kojima bi se smanjile saobraćajne gužve i poboljšao kvalitet života u Beogradu, gradonačelnik Beograda je odlučio da se nekoliko ulica i bulevara na Novom Beogradu proširi uzimanjem prostora od zelenih ostrva i smanjivanjem prostora za pešake. Gradonačelnik u ostavci, Aleksandar Šapić, pored bespotrebnih i štetnih radova koji su u toku u Bulevaru Zorana Đinđića, najavljuje radove i u Milutina Milankovića, Pariske komune, Mihajla Pupina i Jurija Gagarina.
Zeleno-levi front Novi Beograd poziva građane na druženje i potpisivanje peticije protiv proširenja ulica u nedelju, 8. oktobra od 10-12 časova, na našim štandovima u Bloku 21 kod Maksija, kao i kod kod Fontane (Hala sportova).
“Umesto rešavanja problema saobraćajnih gužvi kroz poboljšanje javnog prevoza, širenje šinskih sistema, kao i promocijom alternativnih vidova održive mobilnosti i pešačenja, vlast SNS-a i SPS-a kontinuirano donosi odluke štetne po građanke i građane Beograda. Bulevar Zorana Đinđića je jedan od primera gde dodavanje još traka za motorni saobraćaj neće rešiti problem saobraćajnih gužvi, već uvećati broj automobila u ovom delu Beograda. Širenje ulica će rešiti problem saobraćajnih gužvi isto kao što bi popuštanje kaiša rešilo problem viška kilograma”, kaže Dobrica Veselinović.
“Rezultat proširivanja kapaciteta saobraćajnice za privatne automobile je samo uvećavanje broja onih koji tu saobraćajnicu koriste za automobilski saobraćaj, što vodi ka tome da su gužve, buka i zagađenje još veći, što posledično dovodi i do još većeg problema parkiranja, dok je sa druge strane bezbednost sve manja”, navodi Zoran Bukvić, koordinator grupe za saobraćaj Zeleno-levi front / Ne davimo Beograd.
“Na ovo bismo dodali i efekat toplotnih ostrva i uticaj preteranog zagrevanja grada tokom letnjih meseci, jer upravo zbog preteranog asfaltiranja imamo negativan efekat ne termalni komfor građana”, dodaje Bukvić.
Plan Zeleno-levog fronta / Ne davimo Beograd “Od kuće do posla za 30 minuta” predviđa optimizaciju javnog prevoza kroz širenje mreže žutih traka za javni gradski prevoz, kako bi najveći broj Beograđana do željene destinacije mogao da stigne za najviše 30 minuta.
Celokupni plan možete videti na: https://nedavimobeograd.rs/javni-prevoz/
Pročitaj i ovo:
Pojačava se pritisak režima na sudije koji su pustili Užičane na slobodu
Članovi i članice sudskog veća koje je donelo odluku o ukidanju pritvora Vladanu Sinđiću, šefu odborničke grupe u Skupštini grada Užica, studentu Pavlu Cicvariću i drugim užičkim političkim zatvorenicima kako bi se branili sa slobode, sada trpe osvetu režima kroz medijsko blaćenje i optužbe za rušenje države.
Sigurni glasovi i promašena ekonomija: Rastislav Dinić o povlačenju stranog kapitala na jugu Srbije
„Vlast na različite načine ide i preko onoga što je ekonomski neophodno kako bi se privukli strani investitori. Podilazi stranom kapitalu kako bi kupila političku podršku, a sve u cilju kršenja vladavine prava i demokratije u Srbiji”, ocenjuje za Mašinu poslanik Zeleno-levog fronta Rastislav Dinić.
Stojmenović o EXPO: SNS ukinula državu da bi nam njeni koruptivni projekti i dalje visili nad glavom
Šefica odborničke grupe ZLF-PSG u Skupštini Beograda Natalija Stojmenović kaže da je lex specialis recept za korupciju Srpske napredne stranke. Govoreći o izložbi EXPO, navodi da je vlast spremna da ide do ukidanja države da bi novac građana uložila u svoje koruptivne projekte. "Javni interes je ono što je naša korupcija", kaže odbornica da je ključna ideja SNS.