
U poslednjem poduhvatu favorizovanja automobilskog saobraćaja, na uštb svih drugih rešenja kojima bi se smanjile saobraćajne gužve i poboljšao kvalitet života u Beogradu, gradonačelnik Beograda je odlučio da se nekoliko ulica i bulevara na Novom Beogradu proširi uzimanjem prostora od zelenih ostrva i smanjivanjem prostora za pešake. Gradonačelnik u ostavci, Aleksandar Šapić, pored bespotrebnih i štetnih radova koji su u toku u Bulevaru Zorana Đinđića, najavljuje radove i u Milutina Milankovića, Pariske komune, Mihajla Pupina i Jurija Gagarina.
Zeleno-levi front Novi Beograd poziva građane na druženje i potpisivanje peticije protiv proširenja ulica u nedelju, 8. oktobra od 10-12 časova, na našim štandovima u Bloku 21 kod Maksija, kao i kod kod Fontane (Hala sportova).
“Umesto rešavanja problema saobraćajnih gužvi kroz poboljšanje javnog prevoza, širenje šinskih sistema, kao i promocijom alternativnih vidova održive mobilnosti i pešačenja, vlast SNS-a i SPS-a kontinuirano donosi odluke štetne po građanke i građane Beograda. Bulevar Zorana Đinđića je jedan od primera gde dodavanje još traka za motorni saobraćaj neće rešiti problem saobraćajnih gužvi, već uvećati broj automobila u ovom delu Beograda. Širenje ulica će rešiti problem saobraćajnih gužvi isto kao što bi popuštanje kaiša rešilo problem viška kilograma”, kaže Dobrica Veselinović.
“Rezultat proširivanja kapaciteta saobraćajnice za privatne automobile je samo uvećavanje broja onih koji tu saobraćajnicu koriste za automobilski saobraćaj, što vodi ka tome da su gužve, buka i zagađenje još veći, što posledično dovodi i do još većeg problema parkiranja, dok je sa druge strane bezbednost sve manja”, navodi Zoran Bukvić, koordinator grupe za saobraćaj Zeleno-levi front / Ne davimo Beograd.
“Na ovo bismo dodali i efekat toplotnih ostrva i uticaj preteranog zagrevanja grada tokom letnjih meseci, jer upravo zbog preteranog asfaltiranja imamo negativan efekat ne termalni komfor građana”, dodaje Bukvić.
Plan Zeleno-levog fronta / Ne davimo Beograd “Od kuće do posla za 30 minuta” predviđa optimizaciju javnog prevoza kroz širenje mreže žutih traka za javni gradski prevoz, kako bi najveći broj Beograđana do željene destinacije mogao da stigne za najviše 30 minuta.
Celokupni plan možete videti na: https://nedavimobeograd.rs/javni-prevoz/
Pročitaj i ovo:
Radomir Lazović osudio kontramiting ispred mesta gde Dijana Hrka štrakuje glađu
Poslanik Zeleno-levog fronta Radomir Lazović izjavio je danas u parlamentu da osuđuje kontramiting ispred mesta gde Dijana Hrka štrakuje glađu, zahtevajući utvrđivanje odgovornosti za pogibiju sina Stefana na novosadskoj železničkoj stanici 1. novembra prošle godine.
Kozma: Zar je Srbiji kao ekonomskom tigru potreban hotel Trampovog zeta za privredni razvoj?
Poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma upitao je danas u Skupštini Srbije, tokom rasprave o zakonu za rušenje zgrada Generalštaba, kako to da je vladajućoj koaliciji potreban hotel Trampovog zeta na mestu tih zgrada, koji bi uticao na privredni razvoj Srbije, kada tvrde da je država ekonomski tigar.
“Režim se takmiči u boli s majkom koja je izgubila sina, mladi porazili Vučića”: Đorđević o dešavanjima ispred i u parlamentu
"Teško je objasniti ponašanje iz 'ćacilenda' prema jednoj majci koja je izgubila sina, a jasno je da je bilo potrebno napraviti jednu buku, da se prikrije komemorativni skup 1. novembra, kao i pljačka koja se dešava u parlamentu o Generalštabu" - tako kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević opisuje situaciju koja se dešava ispred i u Skupštini Srbije.






