Srpska napredna stranka je danas građanima Pančeva onemogućila odu na posao, u školu, bolnicu, jer je od 12 časova obustavljen gradski prevoz i prevoz ka selima u Pančevu, kako bi autobusi Pantransporta bili ustupljeni na korišćenje SNS-u zbog rođendana stranke.
“Proslava 16. rođendana SNS-a, koja se održava u Vršcu, još jednom je prioritet nad prevozom putnika u Pančevu. Građani i građanke su ostavljeni na cedilu, i prinuđeni da pronalaze alternativu za prevoz do svog odredišta zato što vladajuća stranka bahato prisvaja sve javne resurse u cilju svoje promocije. Time se na delu opet pokazao odnos vladajuće stranke i njenog predsednika Aleksandra Vučića prema potrebama ljudi. Njima je onemogućeno da odu na posao, da se vrate kući, da odu u školu, bolnicu, da obave bilo šta što su planirali. Onda kada je saobraćanje javnog prevoza uslovljeno datumima proslava i skupova vladajuće partije, možemo reći da smo doživeli slom sistema, pravnog poretka i postali taoci grupe beskrupuloznih ljudi sa iskrivljenom percepcijom vlasti. Vlast koja treba da bude u službi svih građana i građanki ovde je uzurpator autobusa”, kaže Tamara Maksić, poslanica ZLF-a u Skupštini AP Vojvodine i odbornica u Skupštini grada Pančeva.
Iz spornog ugovora o javno-privatnom partnerstvu koji je grad Pančevo zaključio sa Pantransportom, ova firma je dobila potpuno besplatno korišćenje autobuske stanice, garažne zgrade, prihod od naplate za korišćenje stanice drugih prevoznika, kao i linije ugašenog Autotransporta Pančevo. Ustupanjem prevoza SNS-u, ovaj prevoznik je prekršio Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju i obavezu pridržavanja reda vožnje.
“Pantransport je redovno subvencionisan iz gradskog budžeta i to nešto više od dva miliona evra godišnje, na period od 25 godina i revnosno mu je uklonjena konkurencija u cilju izgradnje monopola za međumesni saobraćaj. Ovu solidnu pogodbu Pantransport odrađuje tako što povremeno organizovano prevezi aktiviste Srpske napredne stranke i tada zakine korisnike svojih usluga. Oni nemaju kome da se žale, jer živimo u državi zarobljenih institucija. U svakoj pravnoj državi, ovo bi bio skandal nakon koga bi građani dočekali adekvatne kazne za počinioce neodgovornog upravljanja”, dodala je Maksić.
Zeleno-levi front ističe da je monopolistički princip u poslovanju komercijalnog autoprevoznika za koga je šira javnost čula kada je cenu studentskih karata povećao za čak 120 odsto, nedopustiv, ali smatramo da odgovornost za to što Pančevo ima najskuplji prevoz u Srbiji, snose gradske vlasti na čelu sa gradonačelnikom Aleksandrom Stevanovićem.
Pročitaj i ovo:
Školski odbori kao odbrana obrazovanja i zakonitog poslovanja škola
Serijsko i masovno obračunavanje sa neposlušnim učiteljima, nastavnicima, profesorima i direktorima škola u Srbiji traje već mesecima - od početka studentskih i građanskih protesta, a naročita eskalacija prati izbor Dejana Vuka Stankovića za ministra “osvete”.
Stavljanje Rusije na Vučićevu stranu pokazuje da je EU jedini spoljni saveznik pobunjenih građana
Nakon što se ruska bezbednosna služba ponovo otvoreno stavila na stranu Aleksandra Vučića u velikoj društveno političkoj krizi u Srbiji, čak je i najokorelijim evroskepticima jasno da jedina podrška pobunjenim građanima može doći od Evropske unije. Budućnost Srbije je u Evropskoj uniji, a ne sa Vučićem.
Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama
Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.