Tokom vikenda počelo je skidanje validatora iz vozila javnog gradskog prevoza, a tim povodom je i privatna firma KenKart najavila tužbe protiv grada, jer je to urađeno pre isteka roka za raskid ugovora sa ovom firmom.
Zbog ovakvih poteza koji jasno ukazuju na nepostojanja plana, znanja i ideje kako rešiti problem javnog gradskog prevoza, vlast Aleksandra Šapića ponovo će opteretiti građane sa novom višemilionskom štetom u budžetu, jer se u gradsku kasu neće slivati novac od naplate karata.
Dodatno, građani neće moći da koriste mobilnu aplikaciju da vide da li im i kada dolazi javni prevoz, jer je ta usluga direktno bila vezana za validatore u autobusima, tramvajima i trolejbusima.
“Sada će građani i građanke Beograda biti na dvostrukom gubitku, jer neće dobiti bolji i funkcionalniji javni prevoz, a plus će biti uskraćeni za brojne druge javne usluge i radove jer će se novac sa drugih gradskih projekata prebacivati za saniranje štete u GSP nastale hazarderskim potezima Aleksandra Šapića i vlasti SNSa i SPS-a”, izjavio je Dobrica Veselinović, šef odborničke grupe Ne davimo Beograd i koalicije Moramo.
Da je situacija u gradskoj upravi haotična, govori i odlazak nedavno postavljenog sekretara za javni prevoz i imenovanje Radovana Kremića, čoveka sa vrlo sumnjivom biografijom i brojnim aferama i prijavama iza sebe, za VD podsekretara ovog izuzetno važnog gradskog sekretarijarata.
Beogradu je neophodana promena vlasti, kao i posvećeni i stručni ljudi koji će izvršiti optimizaciju javnog prevoza, povećati ulaganje u šinske sisteme, i kroz širenje mreže žutih traka i ulaganje u održivu mobilnost, omogućiti sa se kroz grad krećemo brzo i efikasno.
Pročitaj i ovo:
Stavljanje Rusije na Vučićevu stranu pokazuje da je EU jedini spoljni saveznik pobunjenih građana
Nakon što se ruska bezbednosna služba ponovo otvoreno stavila na stranu Aleksandra Vučića u velikoj društveno političkoj krizi u Srbiji, čak je i najokorelijim evroskepticima jasno da jedina podrška pobunjenim građanima može doći od Evropske unije. Budućnost Srbije je u Evropskoj uniji, a ne sa Vučićem.
Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama
Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.
O čijem trošku Pašalić i njegova svita putuju po svetu?
Zoran Pašalić, trenutni Zaštitnik građana Republike Srbije, sa svojim saradnicima ovih dana boravi u Kini, na sastanku Generalne skupštine Azijske asocijacije ombudsmana. Pitanje je šta će Pašalić na sastanku mreže ombudsmana Azije? Osim njega i kolega iz Turske, na ovom događaju nema nijednog ombudsmana iz Evrope.