1. U ulici Milutina Milankovića produženje tramvajskih šina od bloka 23 do bloka 37.
2. Od Bogoslovije do Rospi Ćuprije kroz uilcu Mije Kovačevića i kroz tramvajsku bašticu u Višnjičkoj ulici.
3.Od okretnice tramvaja na Banovom Brdu do Belih voda kroz tramvajsku bašticu u Trgovačkoj ulici u Žarkovu.
Ovo je savršen primer koji pokazuje kako se Beograd nekada planirao i ostavljao površine za nesmetan lak razvoj razvoj saobraćaja u budućnosti, a danas se projektuje tako da se ostavlja minimalno prostora za pešake, maksimalno za parkiranje automobila i izgradnju novih stambenih kvadrata, a na bicikliste i javni saobraćaj se retko i misli. Planiramo da prvi korak u uredjenju Beograda bude da iskoristimo postojeće planirane prostore za širenje saobraćaja, a uporedo sa tim da nastavimo planiranje grada po potrebi građana, a ne investitora.
Pročitaj i ovo:
Lazović: Potrebno je pokrenuti zajednički dijalog i uskladiti delovanje svih aktera protesta
Radomir Lazović iz Zeleno levog fronta kaže da Vučiću jeste jako opala podrška, ali on i dalje drži sve poluge sistema, zato je velika zamka misliti da su stvari več gotove.
Zdravko Janković o Savskom nasipu: Šapić ne odustaje da pošto-poto obezbedi struju splavovima
Radovi na sprovođenju struje i vode navodno nelegalnim splavovima na Savskom keju već neko vreme izazivaju sukobe između građana i aktivista, koji ih blokiraju, i gradskih vlasti, koje, čini se, po svaku cenu žele da ih sprovedu.
Lični stav Tamare Maksić: Tiho razarenje privrednih dobara – Da li je za naprednjake Fruška gora privredni resurs
Pročitajte autorski tekst naše pokrajinske poslanice Tamare Maksić.