1. U ulici Milutina Milankovića produženje tramvajskih šina od bloka 23 do bloka 37.

2. Od Bogoslovije do Rospi Ćuprije kroz uilcu Mije Kovačevića i kroz tramvajsku bašticu u Višnjičkoj ulici.

3.Od okretnice tramvaja na Banovom Brdu do Belih voda kroz tramvajsku bašticu u Trgovačkoj ulici u Žarkovu.

Ovo je savršen primer koji pokazuje kako se Beograd nekada planirao i ostavljao površine za nesmetan lak razvoj razvoj saobraćaja u budućnosti, a danas se projektuje tako da se ostavlja minimalno prostora za pešake, maksimalno za parkiranje automobila i izgradnju novih stambenih kvadrata, a na bicikliste i javni saobraćaj se retko i misli. Planiramo da prvi korak u uredjenju Beograda bude da iskoristimo postojeće planirane prostore za širenje saobraćaja, a uporedo sa tim da nastavimo planiranje grada po potrebi građana, a ne investitora.

Pročitaj i ovo:

“Režim se takmiči u boli s majkom koja je izgubila sina, mladi porazili Vučića”: Đorđević o dešavanjima ispred i u parlamentu

"Teško je objasniti ponašanje iz 'ćacilenda' prema jednoj majci koja je izgubila sina, a jasno je da je bilo potrebno napraviti jednu buku, da se prikrije komemorativni skup 1. novembra, kao i pljačka koja se dešava u parlamentu o Generalštabu" - tako kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević opisuje situaciju koja se dešava ispred i u Skupštini Srbije.