Zbog nerešavanja problema sa Busplusom, situacija sa javnim prevozom u Beogradu postaje nepodnošljiva, a gradska vlast nema nikakvu ideju kako da reši ovaj problem.

Naime, grad je pre dve godine prvo produžio ugovor sa Busplusom, a nakon toga je Aleksandar Šapić najavio raskidanje tek potpisanog ugovora i vraćanje naplate u ruke grada, da bi se danas pokazalo da ćemo morati da plaćamo penale ukoliko se želi raskid. Sve ovo pokazuje nam da gradska vlast nema viziju razvoja javnog prevoza, a posledice snose građani i javni budžet.

“Umesto hazarderskih poduhvata i javno-privatnih partnerstava, pokret Ne davimo Beograd predlaže optimizaciju linija javnog prevoza, drugačiji pristup prodaji i kontroli karata u javnom prevozu, smanjivanje cene mesečne karte, kao i uvođenje takse za urbanu mobilnost.” – izjavio je Dobrica Veselinović.

Plan pokreta Ne davimo Beograd “Od kuće do posla za 30 minuta” sadrži jasne mere za unapređenje sistema javnog prevoza za sve građane glavnog grada. „Kroz bolju organizaciju trasa javnog prevoza, koristeći postojeću infrastrukturu BG voza i širenjem mreže žutih linija, unapredićemo kvalitet usluge i života za skoro 50 odsto Beograđana, koji svakodnevno koriste javni prevoz”, izjavio je Dobrica Veselinović. “Ovaj plan koji obuhvata optimizaciju reda vožnje, ulaganje u šinske sisteme kao i tri brze linije autobusa, tri brze linije tramvaja i tri linije BG voza, omogućio da za veliku većinu sugradjana put od kuće do posla traje najviše 30 minuta“.

Ne davimo Beograd zahteva hitno unapređenje javnog prevoza, jer je to jedan od najvećih problema sa kojima se svakodnevno suočavaju građani i građanke Beograda.

Pročitaj i ovo:

Tribina: Za mesne zajednice na Novom Beogradu!

Pokušali smo i kao stranka i kao građani da dobijemo salu neke od mesnih zajednica, ali nam jasno stranački profilisana opštinska vlast to nije obezbedila. Zato smo, kao neku vrstu protesta, tribinu održali ispred samog ulaza u MZ.