Gašenjem Beokom servisa preko kog su građani i građanke Beograda mogli da prijavljuju probleme u svom okruženju nadležnim organima, dodatno se otežava rešavanje komunalnih problema Beograđana.

Umesto Beokoma, jedinstvenog broja telefona za prijavu problema u Beogradu sajta i tviter naloga, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić svečano je otvorio Servisni centar sa telefonskim brojem.

Iako je dosadašnji sistem imao ozbiljnih sistemskih i svakodnevnih problema, pokušaj gradonačelnika Aleksandra Šapića da banalno “rebrendira” servis, svakako neće doprineti boljem komunalnom redu i poštovanju pravila u našem gradu.

Dodatno zabrinjava još veća zatvorenost sistema i prebacivanje prikupljanja i procesuiranja prijava građana direktno Sekretarijatu za inspekcijske poslove, bez ikakvog kontrolnog mehanizma koji bi obezbedio rešavanje prijava i odgovornost nadležnih.

“Plan pokreta Ne davimo Beograd je da rad inspekcijske službe i komunalnih preduzeća podigne na najviši mogući nivo. Neophodno je rešiti decenijsku korupciju u upravi grada kroz otvaranje sistema prijava, kako bi se transparentno videlo gde su čvorišta glavnih problema u gradu, koje službe, preduzeća i ustanove ne poštuju zakon i pravila i ko ne procesuira prijave, gurajući ih pod tepih”, izjavio je Dobrica Veselinović, šef odborničke grupe Za dobar grad u Skupštini Beograda.

Ne davimo Beograd se odlučno bori za javni interes, dobar, pravedan i solidaran grad, u kome gradske institucije funkcionišu, a svakodnevni problemi građana se brzo rešavaju.

Pročitaj i ovo:

Tribina: Za mesne zajednice na Novom Beogradu!

Pokušali smo i kao stranka i kao građani da dobijemo salu neke od mesnih zajednica, ali nam jasno stranački profilisana opštinska vlast to nije obezbedila. Zato smo, kao neku vrstu protesta, tribinu održali ispred samog ulaza u MZ.