Akcijom gradskih službi na početku ulice Braće Jugovića, ovog vikenda pomereni su pešački prelazi i podignute su ograde koje onemogućavaju prirodne pravce kretanja pešaka.
Naime, ako ste se uputili ulicom Braće Jugovića iz pravca “Doma omladine” do “Doma vojske” morate preći četiri umesto dva pešačka prelaza. Dodatno ova promena nigde nije oglašena ili objašnjena tako da su građani masovno bili zatečeni.
Pogledajte VIDEO sa lica mesta.
Ovaj potez je samo nastavak otežavanja kretanja pešaka u Beogradu radi pogodovanja automobilskom saobraćaju, a jedan od sličnih primera smo videli tokom rekonstrukcije Trga Slavija, gde su pešački prelazi pomerani desetinama metara od tokova kretanja.
Ne davimo Beograd, umesto pogodovanja automobilskom saobraćaju, predlaže promenu saobraćajne paradigme i radikalnu reformu javnog prevoza, te velika ulaganja u održive modele urbanog kretanja, kao što su biciklizam i pešačenje. Saobraćajne gužve u našem gradu mogu se rešiti jedino ako ljudima ponudimo kvalitetan javni prevoz, biciklističku infrastrukturu i neometano kretanje pešaka, tako da smanjimo broj automobila na ulicama.
Pročitaj i ovo:
Školski odbori kao odbrana obrazovanja i zakonitog poslovanja škola
Serijsko i masovno obračunavanje sa neposlušnim učiteljima, nastavnicima, profesorima i direktorima škola u Srbiji traje već mesecima - od početka studentskih i građanskih protesta, a naročita eskalacija prati izbor Dejana Vuka Stankovića za ministra “osvete”.
Stavljanje Rusije na Vučićevu stranu pokazuje da je EU jedini spoljni saveznik pobunjenih građana
Nakon što se ruska bezbednosna služba ponovo otvoreno stavila na stranu Aleksandra Vučića u velikoj društveno političkoj krizi u Srbiji, čak je i najokorelijim evroskepticima jasno da jedina podrška pobunjenim građanima može doći od Evropske unije. Budućnost Srbije je u Evropskoj uniji, a ne sa Vučićem.
Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama
Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.