Od početka marta građani i građanke Beograda nemaju više tramvaje!
Naime, zbog “druge faze” radova na rekonstrukciji Savskog trga, a u trenutku kada nepotrebna i preskupa rekonstrukcija poteza 27.marta-Dušanova nije ni izbliza gotova, preostala tramvajska mreža u gradu je postala isparčana i time neupotrebljiva.
Na ovaj način tramavaji kao izuzetno ekološki i ekonomični vid masovnog javnog prevoza u gradu praktično su ukinuti, a hiljade ljudi je ostavljeno da tumači štura obaveštenja i pronalazi alternative u kretanju gradom.
Dodatno vređa inteligenciju uvođenje zamenskih autobusa koji se ne kreću trasama koje omogućavaju građankama i građanima lakše kretanje po gradu, kao i ukidanje trolejbuske linije broj 28, što nikako ne može doprineti ni smanjenju gužvi u saobraćaju ni poboljšanju kvaliteta vazduha u Beogradu.

 

Inicijativa Ne davimo Beograd podseća na plan “od kuće do posla za 30 minuta” koji predviđa optimizaciju mreže linija javnog prevoza i intenzivno korišćenje šinskog sistema i drugih vidova ekološkog prevoza, kao što su trolejbusi.