Kandidat za gradonačelnika koalicije MORAMO, Dobrica Veselinović, izjavio je danas da su gužve i saobraćajni kolapsi koji se svakodnevno dešavaju u Beogradu, neprihvatljivi. Kako bi se rešili problemi sa saobraćajem, pokret Ne davimo Beograd i koalicija MORAMO napravili su plan “30 minuta od kuće do posla”.

foto: nova.rs
“Moramo rešiti problem saobraćajne gužve u Beogradu tako što ćemo optimizovati javni prevoz tako da on postane efikasan, održiv i zelen. Uvođenjem tri brze linije BG voza, autobusa i tramvaja, obezbedićemo da putovanje od kuće do posla bude do 30 minuta. Ukinućemo tarifni sistem i obezbediti da se na teritoriji celog grada vozimo po istoj ceni. Ukinućemo plaćanje noćnog prevoza i ubaciti ga u tarifni sistem koji već postoji.” – poručio je Dobrica Veselinović, kandidat za gradonačelnika pokreta Ne davimo Beograd i koalicije MORAMO.
“Naš cilj je da se što veći broj građana od kuće do posla kreće za najviše 30 minuta. Proširićemo mrežu žutih traka i daćemo prednost javnom prevozu u raskrsnicama. Povećaćemo broj polazaka javnog prevoza, povećaćemo broj polazaka BG voza i proširićemo BG voz do Pančeva tako da građani Pančeva ne opterećuju Pančevački most automobilskim putovanjima. Smanjićemo cenu javnog prevoza tako da bude dostupna svim građanima.” – poručio je Zoran Bukvić, kandidat za sekretara za saobraćaj pokreta Ne davimo Beograd i koalicije MORAMO.
Pročitaj i ovo:
Stavljanje Rusije na Vučićevu stranu pokazuje da je EU jedini spoljni saveznik pobunjenih građana
Nakon što se ruska bezbednosna služba ponovo otvoreno stavila na stranu Aleksandra Vučića u velikoj društveno političkoj krizi u Srbiji, čak je i najokorelijim evroskepticima jasno da jedina podrška pobunjenim građanima može doći od Evropske unije. Budućnost Srbije je u Evropskoj uniji, a ne sa Vučićem.
Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama
Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.
O čijem trošku Pašalić i njegova svita putuju po svetu?
Zoran Pašalić, trenutni Zaštitnik građana Republike Srbije, sa svojim saradnicima ovih dana boravi u Kini, na sastanku Generalne skupštine Azijske asocijacije ombudsmana. Pitanje je šta će Pašalić na sastanku mreže ombudsmana Azije? Osim njega i kolega iz Turske, na ovom događaju nema nijednog ombudsmana iz Evrope.