Kandidat za gradonačelnika koalicije MORAMO, Dobrica Veselinović, izjavio je danas da su gužve i saobraćajni kolapsi koji se svakodnevno dešavaju u Beogradu, neprihvatljivi. Kako bi se rešili problemi sa saobraćajem, pokret Ne davimo Beograd i koalicija MORAMO napravili su plan “30 minuta od kuće do posla”.

foto: nova.rs
“Moramo rešiti problem saobraćajne gužve u Beogradu tako što ćemo optimizovati javni prevoz tako da on postane efikasan, održiv i zelen. Uvođenjem tri brze linije BG voza, autobusa i tramvaja, obezbedićemo da putovanje od kuće do posla bude do 30 minuta. Ukinućemo tarifni sistem i obezbediti da se na teritoriji celog grada vozimo po istoj ceni. Ukinućemo plaćanje noćnog prevoza i ubaciti ga u tarifni sistem koji već postoji.” – poručio je Dobrica Veselinović, kandidat za gradonačelnika pokreta Ne davimo Beograd i koalicije MORAMO.
“Naš cilj je da se što veći broj građana od kuće do posla kreće za najviše 30 minuta. Proširićemo mrežu žutih traka i daćemo prednost javnom prevozu u raskrsnicama. Povećaćemo broj polazaka javnog prevoza, povećaćemo broj polazaka BG voza i proširićemo BG voz do Pančeva tako da građani Pančeva ne opterećuju Pančevački most automobilskim putovanjima. Smanjićemo cenu javnog prevoza tako da bude dostupna svim građanima.” – poručio je Zoran Bukvić, kandidat za sekretara za saobraćaj pokreta Ne davimo Beograd i koalicije MORAMO.
Pročitaj i ovo:
Lazović: EU i OEBS menjaju odnos prema vlastima u Srbiji, pritisak javnosti neophodan kako bi novi REM zaista bio nezavistan
Kopredsednik Zeleno-levog fronta i član odbora za kulturu i informisanje Radomir Lazović rekao je za N1 kako je siguran da je na vlast izvršen pritisak od strane OEBS-a ili predstavnika Evropske unije, te da se oni sada "bore da ostvare kontrolu nad REM-om".
Đorđević: Zakon o izvršenju i obezbeđenju neće rešiti problem beskućništva
U raspravi o izmenama Zakona o izvršenju i obezbeđenju, Biljana Đorđević je predstavila brojne mane predloženog rešenja i ukazala na mogućnosti da se zakon popravi. Po njenim rečima, dopune zakona ne štite pravo na dom i predstavljaju „jeftin politički marketing“.
Širenje Beograda na vodi: “Novim planom Beograd postaje grad bez vazduha”
Beogradski sajam, Terazijska terasa i deo prostora na levoj obali Save na Novom Beogradu postaju deo "Beograda na vodi", čija se površina time praktično duplira. Milica Baltić u izjavi za N1 kaže da će nastavak gradnje doneti i tone i tone betona i stakla, kojima bi glavni grad Srbije postao praktično nenastanjiv.