
“Klinički centar Srbije jedna je od najvažnijih zdravstvenih institucija u državi i zato bi ona morala da bude pokrivena metro stanicom, a takođe, trasa metroa koja ide do nje, morala bi biti usklađena sa međugradskim prevozom kako bi što više ljudi moglo da se preveze do nje bez upotrebe automobila. Ovo je jedini način da se smanje gužve u okviru bolničkog centra a i da se sačuvaju dragocene zelene površine.” – poručio je Zoran Bukvić, koordinator za saobraćaj pokreta Ne davimo Beograd i još jednom podsetio da prema trenutnom planu metroa, koji gura naprednjačka vlast, ni Klinički centar Srbije, ni glavna železnička stanica, ni autobuska stanica, nisu na trasi metroa.
Pročitaj i ovo:
Stavljanje Rusije na Vučićevu stranu pokazuje da je EU jedini spoljni saveznik pobunjenih građana
Nakon što se ruska bezbednosna služba ponovo otvoreno stavila na stranu Aleksandra Vučića u velikoj društveno političkoj krizi u Srbiji, čak je i najokorelijim evroskepticima jasno da jedina podrška pobunjenim građanima može doći od Evropske unije. Budućnost Srbije je u Evropskoj uniji, a ne sa Vučićem.
Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama
Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.
O čijem trošku Pašalić i njegova svita putuju po svetu?
Zoran Pašalić, trenutni Zaštitnik građana Republike Srbije, sa svojim saradnicima ovih dana boravi u Kini, na sastanku Generalne skupštine Azijske asocijacije ombudsmana. Pitanje je šta će Pašalić na sastanku mreže ombudsmana Azije? Osim njega i kolega iz Turske, na ovom događaju nema nijednog ombudsmana iz Evrope.