Na tenderu za kupovinu 10 solo autobusa na električni pogon sa opremom za punjenje koji je raspisalo JKP Gradsko saobraćajno preduzeće “Beograd” nabavka vozila u iznosu od skoro 6 miliona eura (704.606.786 dinara) pripala je firmi DAT holding DOO koja je u saradnji sa bugarskom kompanijom “Chariot motors” dala ovu ponudu, iako je druga ponuda koja je stigla od kineskog proizvođača “Lanzhou guangdong new energy automobile” bila za million i po eura niža (511.123.312 dinara).
No, iako je u još nekim segmentima ponuda bila bolja zbog nedostatka garancije za servis od “Ikarbus-a AD” i širih zadnjih vrata za 8mm, ova ponuda nije prošla i ugovor je u petak 12. februara dodeljen firmi “DAT holding doo”. Inače, interesantno je da je krajem 2019. najavljivana saradnja “Ikarbus-a” i pomenute kineske kompanije, te sklapanje elektro buseva u ovoj našoj fabrici.

Sedište kompanije DAT holding DOO:


Dodatni kuriozitet ovog tendera predstavlja činjenica, koja se može videti iz javno dostupnih informacija iz Agencije za privredne registre, da ova kompanija potpada pod “mikro” preduzeća, dominantna delatnost joj je “2825 – Proizvodnja rashladne i ventilacione opreme, osim za domaćinstvo”, i da zapošljava prosečno tri radnika.
Takođe i veb sajt kompanije govori sam za sebe – https://dat.co.rs/,  kao i sedište kompanije, koje je u porodičnoj kući na Voždovcu.
Sajt kompanije DAT holding DOO:
Građani i građanke Beograda su zbog ovakih koruptivnih dilova osuđeni na loš, neredovan i pretrpan javni prevoz.
Inicijativa Ne davimo Beograd podseća na svoj plan “30 minuta od kuće do posla” koji ima za cilj da poveća korišćenje javnog prevoza i smanji gužve u saobraćaju. Plan podrazumeva tri poteza: širenje mreže žutih traka, uvođenje brzih linija i korišćenje postojeće infrastrukture BG voza.

Pročitaj i ovo:

Stojmenović za HBS: Zelene politike i solidarnost za pravednije društvo

Pre šest godina grupa građana i građanki nezadovoljnih načinom razvijanja glavnog grada udružila se i osnovala Inicijativu Ne davimo Beograd. Inicijativa je nastala kao lokalni društveni pokret koji je i institucionalno i vaninstitucionalno, učestvovanjem u javnim raspravama ali i građanskim protestima, ukazivao na štetnost projekata izgradnje Beograda na vodi da bi se tokom godina razvila u relevatnog političkog aktera koji se zalaže za razvijanje grada koji je u skladu sa potrebama njegovih stanovnika.

Dobrica Veselinović, panker koji voli da popravlja Beograd

U novom izdanju podcast-a „Život na srpskom”, Dobrica Veselinović daje odgovore na neka važna i neka manje važna pitanja: 1) kakav bi čovek trebalo da vodi prestonicu Srbije i čiji je "naš grad"; 2) odgovara na prozivke Gorana Vesića, ali i onih koji kažu da je previše fin za politiku; 3) otkriva kako živi i u čemu uživa kad ne popravlja Beograd; 4) o spomeniku Stefanu Nemanji, ali i o panku; 5) o javnom nadmetanju za kuću na Vračaru; 6) o pivu ispred dragstora, o gradskom prevozu; 7) o bajkama i "komadiću koji nedostaje" i još mnogo toga...