Sekretarijat za javni prevoz raspisao je nekoliko javnih poziva u iznosu od 90 miliona dinara za izradu vizuala i video spotova sa ciljem promocije javnog prevoza, za kupovinu medijskog plasmana u dnevnim “novinama” kao što su “Alo”, “Informer”, “Srpski telegraf”, televiziji “Pink” i sličnim “medijima”. Dodatno na ovu nabavku, raspisan je i konkurs za izradu interaktivne kampanje za promociju veće naplate karata takođe u iznosu od 90 miliona dinara!

Stari autobus sa brojem naopako

U maniru pravljenja paralelne realnosti, građanima i građankama Beograda je potrebno pokazati da ono čemu svakodnevno svedoče zapravo i ne postoji. GSP obiluje vozačima koji rade u odličnim uslovima, gužve nisu stvarne, one vam se priviđaju, kao i što vam se priviđa to da nema autobusa, jer taj autobus je došao jako brzo, i nije bio razdrndan i radila je klima. Takođe, stigli ste na vreme. I juče, i pre neki dan, a pogotovu ćete stizati u budućnosti.

Iako gradski prevoz svakodnevno, radi prevoza na posao, u školu, kući, koristi skoro polovina građanki i građana Beograda (udeo ostalih kategorija u gradskom saobraćaju ugrubo je 26 % automobil, 24 % pešačenje, oko 2% bicikl, motor i sl.) svedoci smo da je u poslednjih desetak godina gradski prevoz zanemarivan, partijskim rukovođenjem javnim preduzećem uništavan i privatizacijama i odlascima ljudi osakaćen.

Plan Inicijative Ne davimo Beograd za javni prevoz “Od kuće do posla za 30 minuta” izradjen je sa stručnjacima i na lak, jeftin i brz način može da omogući popravku sistema javnog prevoza putem uvođenja ekspres brzih linija, širenjem mreže žutih traka i sinhronizacijom različitih vidova prevoza koji već postoje (BG:voz, tramvaji, trolejbusi).

Više o planu možete saznati na: https://nedavimobeograd.rs/javni-prevoz/

Ovim putem pozivamo Grad Beograd i Sekretarijat za javni prevoz da slobodno i bez nadoknade preuzmu i implementiraju naš plan “Od kuće do posla za 30 minuta” i time učine prvi korak u stvaranju javnog prevoza kakav zaslužujemo.