Biciklističke staze

Izgradićemo osvetljene i bezbedne  biciklističke staze od Rakovice do Mosta na Adi, pored toka Topčiderke i kroz Košutnjak i Topčiderski park. Iskoristićemo ukinutu prugu pored Topčidera i Beogradskog sajma za biciklističke i pešačke staze ka  Savskom amfiteatru i starom železničkom mostu. Na ovaj naćin ćemo konzervirati železničke koridore dok se ponovo ne stvore uslovi da se prigradska železnica spusti u Savski amfiteatar.

Iskoristićemo Savski nasip i sve ostale beogradske nasipe na pravi način, tako što ćemo ih pretvoriti u pešačko-biciklističke staze sa odmorištima i osvetljenjem. Na ovaj način povezaćemo mrežom biciklističkih staza beogradske parkove i izletišta kao što su Košutnjak, Beljarica, Obedska bara i Avala.

Zeleni biciklistički koridori su važni za uspostavljenje biciklističkog saobraćaja koji je najjefiniji , najekološkiji i najzdraviji vid transporta. Građani koji svakodnevno voze bicikl rekreativno ili od kuće do posla su dokazano srećniji, zdraviji i manje izostaju sa posla. Uštede za zdravstveni sistem u zemljama gde je razvijen biciklistički saobraćaj se mere stotinama milona evra. 

Uz mala ulaganja, Beograd sa svojom umerenom klimom može postati grad sa razvijenim i bezbedinim biciklističkim saobraćajem, sistemom javnih bicikala i bezbednim biciklističkim parkinzima. 

biciklističke staze

Pročitaj i ovo:

Širenje Beograda na vodi: “Novim planom Beograd postaje grad bez vazduha”

Beogradski sajam, Terazijska terasa i deo prostora na levoj obali Save na Novom Beogradu postaju deo "Beograda na vodi", čija se površina time praktično duplira. Milica Baltić u izjavi za N1 kaže da će nastavak gradnje doneti i tone i tone betona i stakla, kojima bi glavni grad Srbije postao praktično nenastanjiv.