Dok se Beogradski metro, obećano rešenje SNS-a i SPS-a za probleme javnog saobraćaja u Beogradu, čak ni ne nazire, građani i građanke plaćaju neopravdano postojanje ove firme i sumnjive nabavke koje oni sprovode.
U poslednjih godinu dana, firma Beogradski metro i voz, potrošila je skoro 2,5 miliona evra na sumnjive javne nabavke, a pored toga godišnje se za plate zaposlenih u ovoj firmi troši više od 700.000 evra. Do sada jedino vidljivo što je uradilo ovo preduzeće, jeste deljenje karata za metro, iako čak ni prva stanica neće biti izgrađena u narednih pet godina, jer se poslednjim rebalansom u gradskoj Skupštini novac za ovaj projekat drastično smanjio.
“Sumnjive javne nabavke i astronomske plate preduzeća Beogradski metro i voz, pokazuju da SNS i SPS traže mesto za udomljavanje svojih kadrova, a ne za rešavanje problema građana. Zato su ostavka ove gradske vlasti i izbori prvi korak da dobijemo konkretna rešenja i poboljšamo javni gradski prevoz, ulažemo u BG voz, u više žutih traka i prvenstvo javnog saobraćaja koje Zeleno-levi front/Ne davimo Beograd godinama predlaže”, izjavio je šef odborničke grupe Dobrica Veselinović.
Subvencije za gradski prevoz su jedan od najvećih izdataka gradskog budžeta, što je posledica lošeg upravljanja GSP-om, ali i drugim saobraćajnim preduzećima, koja služe samo za isisavanje novca građana, a ne dovode do bolje usluge.
“Nama je potrebno da potpuno redefinišemo javni gradski saobraćaj. Da donosimo mere koje idu ka tome da se građani od kuće do posla kreću za 30 minuta, da poboljšamo saobraćajnu infrastrukturu i napravimo bezbedne biciklističke staze kao i da podstićemo održivije vidove prevoza. Za novac koji je utrošen na fantomske poslove Beogradskog metroa i voza smo sve te mere mogli da uradimo” kaže gradski odbornik Dušan Pavlović.
Javna preduzeća pod ovom gradskom upravom služe samo za udomljavanje partijskih kadrova sa astornomskim platama a bez realnog poboljšanja kvaliteta života građana. Zato zahtevamo ostavku ove gradske vlasti i izbore na kojima ćemo ponuditi konkretnu viziju Zeleno-levog fronta, koja uključuje standarde koje građanima Beograda moraju da budu obezbeđeni da bi živeli u dobrom gradu.
Pročitaj i ovo:
Lazović posle sednice o litijumu: Najviši državnici Srbije su nisko pali
“Za nas su najvažnija pitanja o rizicima po zdravlje ljudi. Planirana pozicija rudnika i dela za preradu ruda u zapadnoj Srbiji nalazi se usred plodnog zemljišta okruženog naseljima. Štetni uticaj rudnika proširio bi se direktno na oko 20.000 stanovnika lokalne zajednice.”
Lazović: SNS će projekat rudarenja litijuma sprovesti jedino nekom vrstom nasilja
Ne vidim drugi način kako će Srpska napredna stranka moći da sprovede projekat rudarenja litijuma osim nekom vrstom nasilja, jer je velika većina ljudi protiv rudnika, izjavio je u intervjuu FoNetu poslanik Zeleno-levog fronta Radomir Lazović i najavio da će ZLF podržati sve akcije ljudi koji su tim projektom najdirektnije ugroženi.
Narodna skupština o litijumu: 5 razloga protiv rudnika
U toku četiri dana skupštinske rasprave o zabrani iskopavanja litijuma, narodne poslanice i poslanici Zeleno-levog fronta iskoristili su svaki trenutak diskusije da sa kolegama iz opozicije dokažu sledeće činjenice.