Kockarnica u Srbiji ima duplo više od škola – čak 3600. Izmene Zakona o oglašavanju predviđaju da više neće smeti da se reklamiraju na bilbordima, televizijama, sajtovima, novinama.

Biće dozvoljeno oglašavanje na sportskim događajima i posle 23 časa na televiziji. Neće biti svetlećih reklama, javne ličnosti neće smeti da promovišu klađenje, a ministarstvo trgovine, obrazlaže da je cilj zaštita maloletnika.

Javna rasprava o nacrtu zakona je završena, ali Zakon propušta da uredi državno oglašavanje odnosno reklamiranje državnih institucija i firmi.

Šta sve obuhvata, a šta propušta, za Novu S je objasnila kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević.

Ona pojašnjava da li je to ovo što sada nudi vlast i koliko je međutim olakšanje za kladionice to što mogu da se reklamiraju na stadionima tokom utakmica, na televizijama, za vreme sportskih takmičenja i pola sata pre i posle i da im nije zabranjeno da se bave „društveno odgovornim akcijama“ kao i da mediji o tome izveštavaju.

Zeleno-levi front je podneo predlog izmena Zakona o oglašavanju 8. marta ove godine.

Pročitaj i ovo:

Lazović: U Savetu REM-a treba da budu ljudi od integriteta

Poslanik Zeleno-levog fronta Radomir Lazović je rekao da je Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) bio jedan od ključnih instrumenata za ostvarivanje kontrole medijske slike i propagandu u službi vlasti, te da će boriti da u novom sazivu tog tela budu ljud koji znaju i žele da se bave poslom koji je REM-u zakonski poveren.