Kockarnica u Srbiji ima duplo više od škola – čak 3600. Izmene Zakona o oglašavanju predviđaju da više neće smeti da se reklamiraju na bilbordima, televizijama, sajtovima, novinama.
Biće dozvoljeno oglašavanje na sportskim događajima i posle 23 časa na televiziji. Neće biti svetlećih reklama, javne ličnosti neće smeti da promovišu klađenje, a ministarstvo trgovine, obrazlaže da je cilj zaštita maloletnika.
Javna rasprava o nacrtu zakona je završena, ali Zakon propušta da uredi državno oglašavanje odnosno reklamiranje državnih institucija i firmi.
Šta sve obuhvata, a šta propušta, za Novu S je objasnila kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević.
Ona pojašnjava da li je to ovo što sada nudi vlast i koliko je međutim olakšanje za kladionice to što mogu da se reklamiraju na stadionima tokom utakmica, na televizijama, za vreme sportskih takmičenja i pola sata pre i posle i da im nije zabranjeno da se bave „društveno odgovornim akcijama“ kao i da mediji o tome izveštavaju.
Zeleno-levi front je podneo predlog izmena Zakona o oglašavanju 8. marta ove godine.
Pročitaj i ovo:
Lazović: Srbiji je potrebna proevropska vlast koja će učiniti da što pre uđemo u EU
Narodni poslanici, nakon što su izabrali sudije Ustavnog suda, razmatrali su Predlog zaključka o Izveštaju Evropske komisije za Srbiju za ovu godinu, za koji narodni poslanik Zeleno-levog fronta Radomir Lazović kaže da je “papirčić” pun opštih mesta koji ne sumira suštinske kritike Izveštaja EK.
Dr Sonja Žakula, lični stav: Šta je dobar zoo vrt?
Instinktivno i bez mnogo razmišljanja, iz pozicije ljubiteljke životinja, na pitanje iz naslova bih odgovorila da je jedini dobar zoološki vrt – zatvoren zoološki vrt.
Biljana Đorđević: U Srbiji postoji slaba ustavna kontrola tipična za autoritarne režime
Bolna je činjenica da u Srbiji postoji slaba ustavna kontrola, tipična za autoritarne režime i da Ustavni sud osnovni test ustavne demokratske države - ne ispunjava.







