Kockarnica u Srbiji ima duplo više od škola – čak 3600. Izmene Zakona o oglašavanju predviđaju da više neće smeti da se reklamiraju na bilbordima, televizijama, sajtovima, novinama.
Biće dozvoljeno oglašavanje na sportskim događajima i posle 23 časa na televiziji. Neće biti svetlećih reklama, javne ličnosti neće smeti da promovišu klađenje, a ministarstvo trgovine, obrazlaže da je cilj zaštita maloletnika.
Javna rasprava o nacrtu zakona je završena, ali Zakon propušta da uredi državno oglašavanje odnosno reklamiranje državnih institucija i firmi.
Šta sve obuhvata, a šta propušta, za Novu S je objasnila kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević.
Ona pojašnjava da li je to ovo što sada nudi vlast i koliko je međutim olakšanje za kladionice to što mogu da se reklamiraju na stadionima tokom utakmica, na televizijama, za vreme sportskih takmičenja i pola sata pre i posle i da im nije zabranjeno da se bave „društveno odgovornim akcijama“ kao i da mediji o tome izveštavaju.
Zeleno-levi front je podneo predlog izmena Zakona o oglašavanju 8. marta ove godine.
Pročitaj i ovo:
Zeleno-levi front: Užice zahteva promene – opozicija ujedinjena za odgovornost i bolju budućnost
Srpska napredna stranka je 2. juna izgubila izbore u Užicu. Trenutno su na vlasti zahvaljujući manjim političkim organizacijama koje i dalje uživaju određeni ugled u javnosti. Međutim, promene su neophodne i neizbežne. Gradonačelnica, kao predstavnica ovakve vlasti, nosi najveću odgovornost za stanje u gradu, i njena smena je prvi korak ka novom poglavlju za Užice.
Tribina: Šta sa bogatstvima koja su stečena političkom korupcijom?
Povodom Dana žalosti zbog tragedije koja se desila u staračkom domu u Barajevu gde je život izgubilo osam osoba, odlažemo našu tribinu "Dan posle: Šta sa bogatstvima koja su stečena političkom korupcijom?" koja je planirana za sredu, 22. januar.
ZLF Subotica: Najavljena poskupljenja Subotice trans su posledica korupcije, nesposobnosti i zarobljenih institucija
Naši sugrađani/je moraju da razumeju da ukoliko ne koriste usluge javnog prevoza, njihov novac odlazi na 'rešenja' koja lokalna vlast usvaja. Upozoravali smo ranije da javno-privatno partnerstvo (JPP) za JP „Subotica-trans“ nije dobro rešenje, već dodatno opterećenje za gradski budžet i sada je to jasno svima.