Kockarnica u Srbiji ima duplo više od škola – čak 3600. Izmene Zakona o oglašavanju predviđaju da više neće smeti da se reklamiraju na bilbordima, televizijama, sajtovima, novinama.

Biće dozvoljeno oglašavanje na sportskim događajima i posle 23 časa na televiziji. Neće biti svetlećih reklama, javne ličnosti neće smeti da promovišu klađenje, a ministarstvo trgovine, obrazlaže da je cilj zaštita maloletnika.

Javna rasprava o nacrtu zakona je završena, ali Zakon propušta da uredi državno oglašavanje odnosno reklamiranje državnih institucija i firmi.

Šta sve obuhvata, a šta propušta, za Novu S je objasnila kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević.

Ona pojašnjava da li je to ovo što sada nudi vlast i koliko je međutim olakšanje za kladionice to što mogu da se reklamiraju na stadionima tokom utakmica, na televizijama, za vreme sportskih takmičenja i pola sata pre i posle i da im nije zabranjeno da se bave „društveno odgovornim akcijama“ kao i da mediji o tome izveštavaju.

Zeleno-levi front je podneo predlog izmena Zakona o oglašavanju 8. marta ove godine.

Pročitaj i ovo:

Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama

Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.

O čijem trošku Pašalić i njegova svita putuju po svetu?

Zoran Pašalić, trenutni Zaštitnik građana Republike Srbije, sa svojim saradnicima ovih dana boravi u Kini, na sastanku Generalne skupštine Azijske asocijacije ombudsmana. Pitanje je šta će Pašalić na sastanku mreže ombudsmana Azije? Osim njega i kolega iz Turske, na ovom događaju nema nijednog ombudsmana iz Evrope.