Pokret Ne davimo Beograd skreće pažnju javnosti da je građevinska inspekcija izdala rešenje o obustavljanju radova i rušenju druge lamele stambeno-poslovnog kompleksa Auto-centra “Stojanović” u bloku 45 na Novom Beogradu. Investitor objekta je uprkos rešenju nastavio sa gradnjom i u međuvremenu sazidao još tri etaže. Postavlja se pitanje kako je moguće da se u jednoj od najprometnijih ulica Novog Beograda i naočigled javnosti bespravno gradi višespratnica, a da nadležnе institucije ne reaguju.

Svedoci smo da divlja gradnja u Beogradu poslednjih godina poprima razmere epidemije i da planirana i prepoznatljiva arhitektura ubrzano nestaje pred najezdom neprimerene gradnje koja Beograd pretvara u modernu kasabu. Pokret ne davimo Beograd je svestan da grad mora da se širi i razvija, ali se pravac i brzina razvoja ne smeju rukovoditi isključivo finansijskom koristi za investitore. Beograd se mora razvijati na principima moderne urbanizacije koja podrazumeva rešavanje, a ne uvećavanje problema saobraćaja, energetske efikasnosti, zagađenja, estetike i komfora.

Zahtevamo od nadležnih institucija da hitno sprovede rešenje građevinske inspekcije o rušenju nelegalno sazidanog objekta Auto-centra “Stojanović” i pokaže delima a ne samo rečima da niko nije iznad zakona.

Pročitaj i ovo:

Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama

Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.