Pokret Ne davimo Beograd skreće pažnju javnosti da je građevinska inspekcija izdala rešenje o obustavljanju radova i rušenju druge lamele stambeno-poslovnog kompleksa Auto-centra “Stojanović” u bloku 45 na Novom Beogradu. Investitor objekta je uprkos rešenju nastavio sa gradnjom i u međuvremenu sazidao još tri etaže. Postavlja se pitanje kako je moguće da se u jednoj od najprometnijih ulica Novog Beograda i naočigled javnosti bespravno gradi višespratnica, a da nadležnе institucije ne reaguju.
Svedoci smo da divlja gradnja u Beogradu poslednjih godina poprima razmere epidemije i da planirana i prepoznatljiva arhitektura ubrzano nestaje pred najezdom neprimerene gradnje koja Beograd pretvara u modernu kasabu. Pokret ne davimo Beograd je svestan da grad mora da se širi i razvija, ali se pravac i brzina razvoja ne smeju rukovoditi isključivo finansijskom koristi za investitore. Beograd se mora razvijati na principima moderne urbanizacije koja podrazumeva rešavanje, a ne uvećavanje problema saobraćaja, energetske efikasnosti, zagađenja, estetike i komfora.
Zahtevamo od nadležnih institucija da hitno sprovede rešenje građevinske inspekcije o rušenju nelegalno sazidanog objekta Auto-centra “Stojanović” i pokaže delima a ne samo rečima da niko nije iznad zakona.
Pročitaj i ovo:
Školski odbori kao odbrana obrazovanja i zakonitog poslovanja škola
Serijsko i masovno obračunavanje sa neposlušnim učiteljima, nastavnicima, profesorima i direktorima škola u Srbiji traje već mesecima - od početka studentskih i građanskih protesta, a naročita eskalacija prati izbor Dejana Vuka Stankovića za ministra “osvete”.
Stavljanje Rusije na Vučićevu stranu pokazuje da je EU jedini spoljni saveznik pobunjenih građana
Nakon što se ruska bezbednosna služba ponovo otvoreno stavila na stranu Aleksandra Vučića u velikoj društveno političkoj krizi u Srbiji, čak je i najokorelijim evroskepticima jasno da jedina podrška pobunjenim građanima može doći od Evropske unije. Budućnost Srbije je u Evropskoj uniji, a ne sa Vučićem.
Kozma: Potrebna reforma cele železničke strukture, a ne izmene koje se prave samo da bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama
Odbor Skupštine Srbije za evropske integracije danas je prihvatio Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o istraživanju nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju, a poslanik Zeleno-levog fronta Robert Kozma istakao je da taj predlog zakona ne polazi od pravog konteksta i realne situacije na terenu, već su izmene napravljne samo kako bi bile „štiklirane“ i kako bi prikazale normativni napredak ka evrointegracijama.