Novi Beograd, koji je kada je reč o saobraćajnoj infrastrukturi najbolje planiran i izveden deo Beograda, je kao posledica lošeg upravljanja, pogrešnih prioriteta i loših projekata, postao sastavni deo kolapsa u Beogradu.

Katastrofalne saobraćajne gužve sa kojima se naše sugrađanke i sugrađani svakodnevno bore su posledice politike više prostora za automobile, a manje za pešake. Autoputem, koji je sada postao gradska ulica tokom radnih dana, u špicu, prođe oko 10 hiljada ljudi. Od toga više od 5 hiljada u privatnim automobilima, a oko 4 hiljade u javnom prevozu.

„Umesto širenja ulica i bulevara za privatne automobile i uništavanje zelenila, širićemo mrežu žutih traka i optimizovati linije javnog prevoza. Zajedno ćemo izgraditi Beograd koji poštuje potrebe ljudi, promoviše efikasnost i održivost“, kaže Dobrica Veselinović, nosilac liste Srbija protiv nasilja u Beogradu.

Plan Zeleno-levog fronta i koalicije Srbija protiv nasilja je da pretvaranjem zaustavne trake u žutu traku i davanjem prioriteta javnom prevozu, smanjimo gužve i ubrzamo protok saobraćaja i ljudi za oko 10%, a sve to dobrim planiranjem, bez gotovo ikakvih finansijskih troškova.

Pridružite nam se u borbi da 17. decembra smenimo korumpiranu vlast. Moguće je!

Pročitaj i ovo:

“Režim se takmiči u boli s majkom koja je izgubila sina, mladi porazili Vučića”: Đorđević o dešavanjima ispred i u parlamentu

"Teško je objasniti ponašanje iz 'ćacilenda' prema jednoj majci koja je izgubila sina, a jasno je da je bilo potrebno napraviti jednu buku, da se prikrije komemorativni skup 1. novembra, kao i pljačka koja se dešava u parlamentu o Generalštabu" - tako kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević opisuje situaciju koja se dešava ispred i u Skupštini Srbije.