1. U ulici Milutina Milankovića produženje tramvajskih šina od bloka 23 do bloka 37.

2. Od Bogoslovije do Rospi Ćuprije kroz uilcu Mije Kovačevića i kroz tramvajsku bašticu u Višnjičkoj ulici.

3.Od okretnice tramvaja na Banovom Brdu do Belih voda kroz tramvajsku bašticu u Trgovačkoj ulici u Žarkovu.

Ovo je savršen primer koji pokazuje kako se Beograd nekada planirao i ostavljao površine za nesmetan lak razvoj razvoj saobraćaja u budućnosti, a danas se projektuje tako da se ostavlja minimalno prostora za pešake, maksimalno za parkiranje automobila i izgradnju novih stambenih kvadrata, a na bicikliste i javni saobraćaj se retko i misli. Planiramo da prvi korak u uredjenju Beograda bude da iskoristimo postojeće planirane prostore za širenje saobraćaja, a uporedo sa tim da nastavimo planiranje grada po potrebi građana, a ne investitora.

Pročitaj i ovo:

Lazović: Evropska komesarka pokazala razumevanje za pitanja koja je iznela opozicija

Kopredsednik Zeleno-levog fronta Radomir Lazović ocenio je, nakon današnjeg sastanka poslanika opozicije sa evropskom komesarkom za proširenje Martom Kos u Skupštini Srbije, da je ona pokazala "razumevanje" za pitanja koja je opozicija iznela i da je najavila da će Evropska unija "dublje i konkretnije" obratiti pažnju na dešavanja u Srbiji.

Poništavanje još jednog godišnjeg konkursa za kulturu Grada Beograda

Zeleno-levi front alarmira javnost da je u glavnom gradu Republike Srbije, odlukom gradskih vlasti, praktično ukinuta podrška za savremeno kulturno stvaralaštvo. Rešenjem gradskog Sekretarijata za kulturu, poništen je i ovogodišnji konkurs za finansiranje i sufinansiranje projekata u oblasti kulture.