Metro. Da bismo mogli što pre da krenemo u realizaciju ovog ključnog projekta za saobraćaj u Beogradu, držaćemo se postojećeg GUP-a (Generalnog urbanističkog plana). Prva linija, kao što je bila u svim metro planovima pre ove vlasti biće od okretnice Ustaničke kroz Bulevar kralja Aleksandra do Bulevara Mihajla Pupina na ulasku u Zemun i kasnije do Laudonovog šanca gde je planiran depo za prvu liniju metroa. Druga linija koja bi išla jug sever kretala bi od Petlovog Brda (sa depoom u Kijevu) pa preko Vidikovca, Ceraka i Žarkova do Banovog Brda i dalje preko Sajma, Prokopa i Kliničkog centra do Slavije i Trga republike, zatim ispod bulevara Despota Stefana do Pančevačkog mosta i preko Karaburme do Mirjeva.

Moramo da podsetimo građane da nijedna od tri linije koje predlaže trenutna gradska vlast ne prolazi kroz Bulevar Kralja Aleksandra iako je u svim predhodnim metro planovima ovo bila prva linija kao najopterećenija i veza sa najviše srednjih škola i fakulteta. Takođe izgradnjom ove linije desilo bi se ukrštanje sa železničkom stanicom kod Vukovog spomenika i omogućilo masovnije korišćenje javnog prevoza i smanjenje saobraćajnih gužvi.

Izgradnjom metroa stvara se omućnost za rasterećenje saobraćaja sa površine zemlje, smanjenje broja parking mesta, te mogućnost uvođenja novim biciklističkih staza, širih trotoara za pešake i većih površina za ozelenjavanje grada. Ovakvim planiranjem stvorićemo čistiji, zeleniji, ravnopravniji i srećniji grad za sve.

Pročitaj i ovo:

Veselinović: Zaštitićemo Savski kej i nasip od Šapićeve bahatosti

Kandidat za gradonačelnika Beograda, Dobrica Veselinović, i kandidat za zamenika gradonačelnika Beograda, Miloš Pavlović, sa liste „Biramo Beograd”, u subotu, 11. maja, obratili su se građanima i medijima sa Savskog keja, mesto koje je odabrano kao početna tačka povodom nedavnog nasilničkog ponašanja bivšeg gradonačelnika Aleksandra Šapića.