Pokret Ne davimo Beograd i zeleno-leva koalicija MORAMO predstavili su plan za Beograd bez gužvi.
Saobraćaj je jedan od najvećih problema sa kojima se suočavaju građani i građanke Beograda. Prema istraživanju Instituta za urbane politike, svaki drugi građanin navodi saobraćaj kao jedan od najvećih problema Beograda, a čak 72 procenta ljudi je nezadovoljno saobraćajnim gužvama.
Predloženo rešenje za metro neće neće rešiti ove probleme i neophodno je uraditi reviziju projekta kako bi prva linija metroa povezivala najgušće naseljene oblasti grada.
Unapređenje javnog prevoza je prioritet pokreta i koalicije MORAMO u Beogradu i zato smo napravili plan “30 minuta od kuće do posla”. Plan podrazumeva tri poteza – širenje mreže žutih traka, uvođenje brzih linija – tri brze autobuske linije koje bi povezivale Zemun – Most na Adi – Banovo Brdo, Karaburmu – Centar – Žarkovo, Bežanijsku kosu – Centar – Konjarnik, kao i tri brze i pouzdane linije tramvaja, i veće korišćenje postojeće infrastrukture BG voza.
“Plan pokreta Ne davimo Beograd “30 minuta od kuće do posla” oduhvata širenje mreže žutih traka, optimizaciju linija, širenje smislene mreže biciklističkih traka i garantovani prevoz od kuće do posla za 30 minuta.” – izjavio je kandidat za gradonačelnika ispred koalicije MORAMO, Dobrica Veselinović.
Govoreći o drugim merama koje ćemo sprovesti kako bismo unapredili saobraćaj u Beogradu, kandidat za gradskog sekretara za saobraćaj Ne davimo Beograd, Zoran Bukvić, izjavio je da će se zalagati da veliki broj ljudi u Beogradu može da koristi ulice ravnopravno, odnosno da se ulični prostor raspodeli tako da mogu da ga koriste i pešaci, i osobe sa invaliditetom, i biciklisti, i trotinetaši, tako što ćemo izgraditi javne garaže, a ulična parking mesta spustiti u njih, i tako će prostor ostati otvoren za sve druge vidove transporta.
“Uvešćemo i sistem javnih bicikala i time ćemo unaprediti saobraćaj u Beogradu tako što će se skoro dva posto putovanja prebaciti na taj vid transporta i time ćemo uštedeti velika sredstva za grad, građani će biti zdraviji, kretaće se održivije i smanjićemo zagađenje i buku.” – izjavio je Zoran Bukvić.
Pročitaj i ovo:
Nelegalni radovi kod železničke stanice Novi Beograd, pozivamo na hitno zatvaranje gradilišta
Radovi kod železničke stanice na Novom Beogradu se izvode bez građevinske dozvole i stručnog nadzora, a naručilac tog projekta, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, je zatražilo hitno zatvaranje gradilišta, jer smatra da predstavlja ogroman bezbednosni rizik.
Kultura je nepoželjna u Markovcu – Opština izbacuje kreativce iz Doma kulture
Opštinske vlasti Velike Plane zahtevaju hitno iseljenje Seoskog kulturnog centra u Markovcu iz prostorija Doma kulture, uprkos tome što ga je lokalno udruženje obnovilo i u njemu već pet godina stvara kulturno-umetničke sadržaje za lokalnu zajednicu.
Lazović: Vlast ponovo pokušava da manipuliše procesom za izbor članova Saveta REM
Kopredsednik Zeleno-levog fronta (ZLF) Radomir Lazović ocenio je danas da vlast pokušava ponovo da "manipuliše" procesom za izbor članova Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) i da nekoliko kandidata ne ispunjava zakonske uslove da budu članovi tog tela.