1. U ulici Milutina Milankovića produženje tramvajskih šina od bloka 23 do bloka 37.

2. Od Bogoslovije do Rospi Ćuprije kroz uilcu Mije Kovačevića i kroz tramvajsku bašticu u Višnjičkoj ulici.

3.Od okretnice tramvaja na Banovom Brdu do Belih voda kroz tramvajsku bašticu u Trgovačkoj ulici u Žarkovu.

Ovo je savršen primer koji pokazuje kako se Beograd nekada planirao i ostavljao površine za nesmetan lak razvoj razvoj saobraćaja u budućnosti, a danas se projektuje tako da se ostavlja minimalno prostora za pešake, maksimalno za parkiranje automobila i izgradnju novih stambenih kvadrata, a na bicikliste i javni saobraćaj se retko i misli. Planiramo da prvi korak u uredjenju Beograda bude da iskoristimo postojeće planirane prostore za širenje saobraćaja, a uporedo sa tim da nastavimo planiranje grada po potrebi građana, a ne investitora.

Pročitaj i ovo:

Grubački: Pokušaj samospaljivanja je krik protiv političke represije

„Doveli ste čoveka u situaciju da se zapali jer mu je jedini greh bio što je vozio studente na protest. Vlast koja se boji svojih građana, vlast koja hapsi decu, buši gume i oduzima tablice, to više nije vlast. To je aparat sile i osvete“, izjavio je Branislav Guta Grubački, osnivač pokreta Novi Optimizam i pokrajinski poslanik Zeleno-levog fronta u Skupštini AP Vojvodine.