1. U ulici Milutina Milankovića produženje tramvajskih šina od bloka 23 do bloka 37.
2. Od Bogoslovije do Rospi Ćuprije kroz uilcu Mije Kovačevića i kroz tramvajsku bašticu u Višnjičkoj ulici.
3.Od okretnice tramvaja na Banovom Brdu do Belih voda kroz tramvajsku bašticu u Trgovačkoj ulici u Žarkovu.
Ovo je savršen primer koji pokazuje kako se Beograd nekada planirao i ostavljao površine za nesmetan lak razvoj razvoj saobraćaja u budućnosti, a danas se projektuje tako da se ostavlja minimalno prostora za pešake, maksimalno za parkiranje automobila i izgradnju novih stambenih kvadrata, a na bicikliste i javni saobraćaj se retko i misli. Planiramo da prvi korak u uredjenju Beograda bude da iskoristimo postojeće planirane prostore za širenje saobraćaja, a uporedo sa tim da nastavimo planiranje grada po potrebi građana, a ne investitora.
Pročitaj i ovo:
Ðorđević: Izbori neće biti gori nego 17. decembra
Biljana Đorđević iz Zeleno-levog fronta izjavila je da ne bi rekla da su izborni uslovi sada gori nego na prethodnim i upitala kako se oni menjaju bojkotom, podsetivši da vlast nije ispunila ni zahteve protesta kada su na ulicama bile stotine hiljada ljudi nakon masovnih ubistava početkom maja 2023.
Međunarodni dan sećanja na žrtve holokausta, genocida i žrtava fašizma u drugom svetskom ratu
Ima li strašnijeg pokazatelja od tog da borba nikada ne sme da stane. I kad sve govori da je uzaludno. Da je neprijatelj toliko veći i jači, da je svaki otpor besmislen. E pa i u tim okolnostima širom sveta, mali ljudi su se borili, mali ljudi običan narod se organizovao, borio se.
Podrška hrabrim ženama Krivelja u borbi za dostojanstven život meštana
Autonomni ženski front u okviru Zeleno-levog fronta upućuje snažnu podršku hrabrim i upornim ženama iz Krivelja, koje su gotovo tri meseca na prvim linijama neprestanih blokada lokalnog puta ka rudniku “Novo Cerovo”, u vlasništvu kineske kompanije Ziđin Koper.